Wie kan mij vertellen wat er aan de hand is ?
-
Hallo allemaal,
Ik ben hier nieuw en Noob met pfSense. Ik wilde van mijn Ziggo router af met het netwerk wat ik hier heb prive met klein bedrijf aan huis. Nu helemaal trots 2 dagen het systeem draaien op een Sophos XG230 na tig uren YouTube bestuderen van o.a. Lawrence Systems, NetWork Chuck en nog een paar. MAARrrrrr.... vanmorgen kwam ik beneden en was hij gecrashed en heb het volgende crashbericht. Zie onderaan.
Gezien ik nog Noob ben, heb ik geen idee waar ik nu moet gaan zoeken... Kunnen jullie mij hierbij helpen ?
Netwerk is als volgt:
-Ziggo modem (bridged)
-Sophos XG230 PfSense
-NetGear GS418TPP (MainSwitch)
-4x NetGear GS105Ev2
-DVR met 8 camera's POE op de GS418TPP
-Synology NAS
-6x TP link M4 Mesh WIFIIk ben nog aan het uitzoeken om VLAN's te maken voor de camera's, multimedia hoek, kinderen pc's 4 stuks en de zakelijke computers 5 stuks, maar ik heb alleen s'avonds een paar uurtjes om te leren en te werken aan het netwerk.
Hoor graag van jullie. Groet, Gino[18-Jul-2024 04:28:09 Europe/Amsterdam] PHP Fatal error: Uncaught ValueError: array_combine(): Argument #1 ($keys) and argument #2 ($values) must have the same number of elements in /usr/local/pkg/lcdproc_client.php:40
Stack trace:
#0 /usr/local/pkg/lcdproc_client.php(40): array_combine(Array, Array)
#1 /usr/local/pkg/lcdproc_client.php(1339): lcdproc_cpu_usage()
#2 /usr/local/pkg/lcdproc_client.php(1781): loop_status(Resource id #51)
#3 {main}
thrown in /usr/local/pkg/lcdproc_client.php on line 40
[18-Jul-2024 08:51:13 Europe/Amsterdam] PHP Fatal error: Uncaught ValueError: array_combine(): Argument #1 ($keys) and argument #2 ($values) must have the same number of elements in /usr/local/pkg/lcdproc_client.php:40
Stack trace:
#0 /usr/local/pkg/lcdproc_client.php(40): array_combine(Array, Array)
#1 /usr/local/pkg/lcdproc_client.php(1339): lcdproc_cpu_usage()
#2 /usr/local/pkg/lcdproc_client.php(1781): loop_status(Resource id #51)
#3 {main}
thrown in /usr/local/pkg/lcdproc_client.php on line 40