Zijn er nog nederlanders/belgen hier ???
-
En hier nog 1, zit in den haag
-
Net nog ééntje bij gekomen : uit Belgie regio Lokeren.
En nu even zie of ik het programma aan de praat krijg voor een lokaal privee netwerk.
Groetjes.PS : als nederlandstalige moet je zeker eens een kijkje nemen op www.wirelessnederland.nl en hun forum http://forum.wirelessnederland.nl/ , een schat aan informatie voor de beginner (ik dus) en gevorderde
-
welkom bart en dat forum kom ik al jaren ;)
-
Hier nog een nederlander(regio Eindhoven).
-
Nog eentje bijgekomen uit België (regio Gent).
-
Ja uit zuid-holland
-
Ben hier ook al een maaandje semi-actief, en nu begin ik aan de vertaling van de pfSense webGUI.
Vanuit België (Gent). -
Ja, uit Zwolle
-
Jazeker wel.
-
En nog één !!
Ben/woon alleen niet in Nederland - bevindt me ergens in Zuid Frankrijk
-
Collect the items :)
Hier nog een nl'r :)
-
Zijn er nog mensen die kunnen helpen met het vertalen van pfSense? Zit op dit moment op circa 23%.
-
Kan die site niet wat sneller ?
Krijg namelijk fouten zoals cannot find the server of dat ik erg lang moet wachten.
-
Ik ben er ook een beetje mee gestopt. Maar ik denk dat ik het mijne nog niet volledig upgeload is, want de site werkt niet altijd even goed.
Zal de week nog wat vertalen en proberen uploaden.EDIT: Ik zat dus op 10 juni aan bijna 60%. Maar de site blijkt nu volledig off-line, dus kan ik die zelf niet uploaden.
-
Zijn er nog mensen die kunnen helpen met het vertalen van pfSense? Zit op dit moment op circa 23%.
Uiteraard zijn er nog meer Nederlanders op dit forum. Ook ik ben sinds een paar weken een enthousiast PFsense gebruiker. Heb één Soekris in beheer en een Soekris met een aangepast MonoWall. Probeer mee te gaan in de bounty voor een content filter in pfsense en… sinds een paar dagen aan het vertalen. De teller staat nu op 30% misschien wil je zelf ook weer mee helpen en beste lezers meer hulp is zeeeeer welkom.
-
Nog een nederlander ben zelf nog een beetje aan het uit proberen met pfsense voor mijn thuis servertje.
Wat houd het vertalen in want meschien wil ik wel mee helpen