Captive portal login sorunu



  • arkadaşlar captive portalım kurulu fakat
    diğelim 1. katta ki modemden giriyorum kullanıcı adı şifre soruyor giriyorum onaylıyor sıkıntı yok burda
    fakat gel gelelim  hemen üst kata çıkıyorum alt kattaki modemden bağlantımı kesip 2. katta ki modeme bağlanmaya
    çalışıyorum burda da kullanıcı adı şifre ekranı geliyor fakat girmiyor
    kullanıcı adı şifre giriyorum hiç bir uyarı vermiyor yine aynı sayfaya geliyor
    sorun neden kaynaklanıyor olabilir ?



  • Merhaba.

    Yapin hakkainda bilgi verebilir misin. Mesela ;

    Kac tane internet hattin var
    kullandigin access point marka model v.s.

    Saygilar.



  • @Qbilay:

    Merhaba.

    Yapin hakkainda bilgi verebilir misin. Mesela ;

    Kac tane internet hattin var
    kullandigin access point marka model v.s.

    Saygilar.

    Hocam 1 tane internet hattım var

    Modemin biri inca iap 700nr
    Diğeri

    TP-LINK TD-W910N



  • Merhaba.

    Analadigim kadariyla TP-LINK 901 kullaniyorsunuz. Muhtemelen Ethernet kablonuz INCA Access point in WAN portuna takili. Bu cihazin (INCA) ayarlarindan DHCP yi kapatin sonrasinda da ethernet kablosunu herhangibi LAN portuna takin sorun duzelecektir.

    Saygilar.



  • @Qbilay:

    Merhaba.

    Analadigim kadariyla TP-LINK 901 kullaniyorsunuz. Muhtemelen Ethernet kablonuz INCA Access point in WAN portuna takili. Bu cihazin (INCA) ayarlarindan DHCP yi kapatin sonrasinda da ethernet kablosunu herhangibi LAN portuna takin sorun duzelecektir.

    Saygilar.

    Zaten dhcpler kapalı 2 modemde de



  • Bendede bu benzer bi sorun var 2.1.4 kullanıyorum 1 yıla yakın bi suredır son 1 aydır bendede saçmalamalar başladı stabil çalışmıyor captive portal


Log in to reply