Navigation

Netgate Discussion Forum
    • Register
    • Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Tags
    • Popular
    • Users
    • Search

Hardware pfSense - FAV 2001

Portuguese
    1
    1
    290
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      drmwndr last edited by

Pessoal, bom dia.

Adquiri recentemente um hardware denominado pela Vantage TI FAV 2001.
      De acordo com a proposta apresentada, eu deveria ter recebido um Core i3, e recebí um Atom Octacore, ao entrar em contato com eles, eles alegaram que que o Atom era muito melhor que o i3 pois era Octacore  :o . Qual a opinião de vocês sobre essa comparação? Pro pfSense é realmente melhor? Em termos de Benchmark o Atom come poeira i3 fácil, facil.

Coisa 2, o modelo que eu recebí veio com um display que até a pouco tempo funcionava com o LCDProc-dev, mas está claro que o display está defeituoso, e eles estão alegando que isso é coisa de driver, o que já foi descartado nos testes que eu fiz no display, até porque ele tem linhas e colunas faltosas. Tem alguém aí que tenha esse modelo de appliance também e esteja com o mesmo problema?

Engraçado que ao fazer a aquisição me pareceu uma empresa super séria, agora tá lamentável a situação.

A quem puder se manifestar sobre, eu agradeço.

Att,

Francisco

1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • First post
        Last post

Products

• Platform Overview
      • TNSR
      • pfSense
      • Appliances

Services

• Training
      • Professional Services

Support

• Subscription Plans
      • Contact Support
      • Product Lifecycle
      • Documentation

News

• Media Coverage
      • Press
      • Events

Resources

• Blog
      • FAQ
      • Find a Partner
      • Resource Library
      • Security Information

Company

• About Us
      • Careers
      • Partners
      • Contact Us
      • Legal
      Our Mission

We provide leading-edge network security at a fair price - regardless of organizational size or network sophistication. We believe that an open-source security model offers disruptive pricing along with the agility required to quickly address emerging threats.

Subscribe to our Newsletter

Product information, software announcements, and special offers. See our newsletter archive to sign up for future newsletters and to read past announcements.

© 2021 Rubicon Communications, LLC | Privacy Policy